Sipariş ve Teslimat Leave a comment

Sipariş, Kargo Ve Teslimat İle İlgili Birçok Sorunuzun Cevabı Bu Sayfada Yer Almaktadır.

Kargo Ücreti Ne Kadar,

Türkiye Geneline Tüm Gönderiler YURTİÇİ Kargo İle Yapılmaktadır. Kargo Ücreti ve Kapıda Ödeme Kargo Desisine göre değişiklik göstermektedir. Kıbrıs’a, Ve Diğer Ülkelere Kargo Ücreti Karşılanmamaktadır.

Siparişim Ne Zaman Ve Ne Şekilde Teslim Edilecek,

Satın Aldığınız Ürünün Stok Durumuna Göre Aynı Gün Kargo Yapılmaktadır. Kargonun Size Ulaşma Süresi Bölgesel Olarak Değişmektedir Ortalama 3 Gündür.

Siparişimi Nasıl Takip Edebilirim,

Hesabım Menüsünün Sağında Yer Alan Siparişlerim Bölümünden Siparişinizin Her Aşamasını Takip Edebilirsiniz.

Siparişiniz Ürün Bekliyor: Siparişinizin Tarafımıza Ulaştığını Ve Ürün Beklendiğini Belirtir.

Siparişiniz Hazırlanıyor: Siparişinizin Tarafımıza Ulaştığını Ve Hazırlandığını Belirtir.

Ürününüz Sevk Edildi: Paketleme Işleminin Tamamlandığını Ve Kargoya Teslim Edildiğini Gösterir. Kargo Takip Numaranıza Alarak, Paketinizin Nerede Olduğunu Görebilirsiniz.

Siparişiniz Iptal Edildi: İadesini Talep Ettiğiniz Ürünün Tarafımıza Ulaştığını Ve İade Onayı Aldığını Ifade Eder. Takip Eden Günlerde Ücret İadesi Kredi Kartınıza Veya Havale/Eft Olarak Yapılmaktadır.

Teslimat Adresinde Bulunmazsam Ne Olacak,

Adreste Bulunmadığınızda “Teslim Edilemedi” Bırakılır. Bir Sonraki İş Günü Siparişinizin Bir Kez Daha Adresinize Getirilir. Kargo Firmasını Arayıp Tekrar Gelecekleri Zaman Bilgisini Paylaştığınızda, Paketinizin Doğru Zamanda Gelmesini Sağlayabilirsiniz. İkinci Kez Gelindiğinde Teslim Edilemeyen Siparişiniz Depomuza İade Edilir.

Tüm Siparişler, Yasaların Gerektirdiği Üzere İrsaliye Ve Fatura ile Kargolanır.

Ürünü Teslim Alırken Nelere Dikkat Etmeliyim,

Siparişinizi Teslim Alırken Kargo Paketinde Yırtık, Ezilme, Islanma, Vb. Bir Sorun Olup Olmadığını Mutlaka Kontrol Etmelisiniz. Ayrıca Paketinizde Bulunan Ürünlerin, Faturaya Yansıyan Ürünlerle Aynı Olduğundan Emin Olmanızı Öneririz.

Kargo Yetkilisi, Kargo Paketinde Veya Içeriğinde Herhangi Bir Sorun Olması Durumunda Size Yardımcı Olacaktır. Böyle Bir Durumda Kargoyu Teslim Almamanız Ve Kargo Yetkilisine Tutanak Tutturmanız Gerekmektedir. Tutanak, Ürün Değişimi Veya Ücret İadesinde Işlemlerinizi Kolaylaştıracaktır.

Ürün Kargodan Eksik Çıkarsa Ne Yapmalıyım,

info@blackink.com.tr Mail Adresine Sipariş Numaranızı Belirterek Durumu Anlatan Bir E-Posta Gönderebilirsiniz. Size En Yakın Kısa Sürede Bu Konuda Cevap Verilecektir. Dilerseniz 0 (232) 239 00 02 No’lu Telefondan Müşteri Hizmetleri Yetkilimizle Görüşebilirsiniz.

Teslimatla İlgili Önemli Bilgiler,

Kargonuzu Teslim Alırken, Kargo Yetkilisi Yanınızdayken Paketi Kontrol Etmenizi Öneririz. Eksik/Hasarlı Ürün Tespit Etmeniz Durumunda; Kargo Yetkilisinden Tutanak Tutmasını Talep Ediniz Ve Ürünleri Teslim Almayınız. Tutanak Tutulması, Kargodaki Problemin Sizden Değil, Kargo Firmasından Kaynaklandığını Gösterir. Tutanak Sonucunda Yeni Ürün Tarafınıza Hemen Kargolanacaktır.

Kargoyu Teslim Aldıktan Sonra Yapılan Eksik/Hasar Bildirimleri, Tutanak Olmadığı Ya Da Ilk Teslim Anında Hazırlanmadığı Için Incelemeye Bağlı Olarak Reddedilebilir.

Ürünü; Faturası, Orijinal Kutusu, Orijinal Ambalajı, Birlikte Gönderilen Dökümanları Ve Tüm Aksesuarları Ile Göndermeniz Gerekmektedir. Kullanılmamış Ve Tekrar Satılabilirliği Bozulmamış Ürünlerin İadesi Kabul Edilmektedir.

Orijinal Kutu Üzerine Kargo Etiketi Yapıştırılmaması Ya Da Koli Bandı Kullanılmamasını Rica Ederiz. Aksi Halde İade Işlemi Gerçekleştirilemeyecektir.

Kullanıcı Hatası Ile (Düşme, Çarpma, Vb.) Hasar Gören Ürünler İade Alınamamaktadır.

İade Işlemlerinde, Faturanın Tüm Nüshalarının (2 Kopya) Ürünle Birlikte Gönderilmesi Gerekir.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir